Δευτέρα 10 Μαρτίου 2008

Να η ευκαιρία (μου)!

Όπως λέει κι ο τίτλος, ήρθε -επιτέλους- η ευκαιρία μου να κάνω αυτό που πάντα δεν ονειρευόμουν στη ζωή μου (ιδιαίτερα από τη στιγμή που είδα το "Control"!): να γίνω αρχηγός μουσικού συγκροτήματος!
Την ευκαιρία μου την έδωσε η φιλτάτη Nathalie, η οποία, παράλληλα, μου έδωσε και τους παρακάτω κανόνες:

1. Μπαίνεις στο wikipedia.
2. Αναζητάς την επιλογή “random article” (πάνω αριστερά). Πατάς μια φορά. Το λήμμα που θα βγει είναι το όνομα της μπάντας σου.
3. Πατάς άλλη μια φορά το “random article”. Το λήμμα που θα βγει είναι ο τίτλος του άλμπουμ της μπάντας σου.
4. Πατάς “random article” άλλες έντεκα φορές. Τα λήμματα που θα βγουν είναι το track list του άλμπουμ.
5. Καλείς άλλους πέντε να κάνουν το ίδιο.

Κατόπιν συνοπτικών διαδικασιών (τι σου είναι η νέα βιομηχανοποιημένη, αυτοματοποιημένη, καπιταλιστική, ιμπεριαλιστική, νεοταξική και παγκοσμιοποιημένη εποχή!!!), προέκυψαν τα κάτωθι:


Όνομα μπάντας: Evergreen

Τίτλος άλμπουμ: Appaloosa

Tracklist άλμπουμ:

1. USS Grayling (SSN-646)
2. Tim Rossovich
3. Thomas Eldon McIntyre
4. RocKwiz
5. SS President Roosevelt
6. Bad Friedrichshall
7. Keenan Wynn
8. My Life Coach
9. Binghamton Mets
10. Raw Fruit Records
11. J. V. Uspensky

Τώρα τι σόι γκρουπ είναι αυτό, τι σόι άλμπουμ και τι σόι τραγούδια, θα σας γελάσω!

Μία κάτι σε country μου κάνει, μία κάτι σε indie, μία κάτι σε new age...! Μου κάνει, όμως, και κάτι σε μελοποιημένη ποίηση και, δη, Καββαδία (ιδίως το πέμπτο κομμάτι, που παραπέμπει στο S/S Cyrenia!). Αλλά θα μπορούσε νά 'ταν και το soundtrack ταινίας που αποκλείστηκε από τα Κρατικά Βραβεία Ποιότητας του υπουργείου Πολιτισμού και διέπρεψε στο Φεστιβάλ Sundance!!!

Τέλος πάντων, καλή... ακρόαση!

Την ευκαιρία τους έχουν και οι:

5 σχόλια:

exilio είπε...

Χμμ..αυτό το μπλογκοπαίχνιδο..πρώτη φορά το βλέπω :/

Ευχαριστώ για τις προσκλήσεις.Θα γράψω σύντομα :)

Το graphic design..δικιάς σου εμπνεύσεως; :Ρ

Εν Πλω είπε...

Ναι, το artwork του... cd είναι δικό μου (Appaloosa είναι το άλογο που βλέπεις - κι εγώ τώρα το έμαθα, μη νομίζεις!)!

Αλλά είναι προαιρετικό για τη συμμετοχή στο μπλογκοπαίχνιδο! ;)

Nathalie είπε...

Πωπω μ'αρέσει που σε όλους έχουν βγει θεόκουλα πράγματα!

Εν Πλω είπε...

Χε, χε! Αυτό είναι και το ωραίο σ' αυτό το παιχνίδι!

Άρχισαν να μ' αρέσουν τα μπλογκοπαίχνιδα! Άντε, βάλε κι άλλο! :p

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.