Παρασκευή 1 Ιουνίου 2007

Νέο ποστ!

Επιστρέφω, διότι (προ)εκλήθην από την Ηλιαχτίδα να συμπληρώσω…

Το ερωτηματολόγιο του Προυστ

Ορίστε, λοιπόν:

1) Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να είμαι σε θέση να πω: «δε με νοιάζει ό,τι κι αν γίνει. Μαζί μπορούμε να τα νικήσουμε όλα» (και να είναι πράγματι έτσι…).

2) Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το αίσθημα της αυτοσυντήρησης (δε λέει να απολυθώ σε τέτοιους περίεργους καιρούς!).

3) Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Σήμερα το απόγευμα.

4) Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι...
Η συντηρητική παρορμητικότητα.

5) Το βασικό ελάττωμά σας;
Η έλλειψη αποφασιστικότητας (ευτυχώς όχι πάντα).

6) Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε αυτά που έχω κάνει ή ξέρω ότι μπορεί να κάνω κι εγώ («ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω»). Επίσης σε όλα όσα δεν έγιναν σκοπίμως ή δεν έχουν επαναληφθεί (κατ' εξακολούθησιν).

7) Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με καμία. Ωστόσο, θαυμάζω τον Χριστό και τον Γκάντι.

8) Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Εκείνοι που «αδράχνουν τη μέρα», απολαμβάνουν τις μικρές, καθημερινές και -φαινομενικά- «ασήμαντες» στιγμές της ζωής και ζουν το «σήμερα» (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αδιαφορούν για το «αύριο»). Μακάρι να γίνω ένας απ’ αυτούς.

9) Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Στη Σμύρνη.

10) Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Φρέντυ Γερμανός, Γιάννης Ξανθούλης.

11) Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Τον ανδρισμό.

12) …και σε μια γυναίκα;
Την -πάσης φύσεως και παντός είδους- στοργικότητα.

13) Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Ο Μάνος Λοΐζος.

14) Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
«Τσιγάρο ατέλειωτο», του Σωκράτη Μάλαμα (φέρνοντας στο νου την ερμηνεία της Χαρούλας, του Ιωαννίδη και του Μάλαμα, απ’ το πρόσφατο «λάιβ»).

15) Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
«Το καπλάνι της βιτρίνας», της Άλκης Ζέη. Τότε. Έκτοτε, πολλά άλλα που θα μείνουν για πάντα χαραγμένα στο μυαλό μου.

16) Η ταινία που σας σημάδεψε;
«Στάσου πλάι μου», όταν την είχα πρωτοδεί, στην αρχή της εφηβείας μου. Έπειτα, δεκάδες άλλες έγιναν «σημεία αναφοράς».

17) Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Δεν έχω αγαπημένο ζωγράφο.

18) Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το γαλάζιο.

19) Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το γεγονός ότι κατάφερα να κάνω κάποια (συγκεκριμένα) πράγματα που κάποτε θεωρούσα ακατόρθωτα (και, μάλιστα, σε συντομότερο -απ' ό,τι πίστευα- χρονικό διάστημα).

20) Το αγαπημένο σας ποτό;
Το κρασί.

21) Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για ό,τι δεν έκανα επειδή φοβόμουν ότι θα το μετανιώσω…

22) Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Την κακία.

23) Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Μα... δεν γράφω (στο μπλογκ)! Η αγαπημένη μου ασχολία, πάντως, είναι ο κινηματογράφος. Έχω ανακαλύψει έναν δεύτερο, μαγικό κόσμο εκεί.

24) Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ότι θα βλέπω τα χρόνια να (με) προσπερνούν, χωρίς να κάνω πράξη τα όνειρά μου.

25) Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν κρίνω ότι η αλήθεια θα βλάψει (εμένα ή τους γύρω μου) περισσότερο από το ψέμα, αν ειπωθεί.

26) Ποιο είναι το μότο σας;
«Πόσο γρήγορα περνά ο καιρός…»

27) Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Πλήρης. Και μακάρια.

28) Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
«Καλωσήρθες».

29) Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Σε αυτή της αναπάντεχα δημιουργικής αποδόμησης (της ύπαρξής μου).

7 σχόλια:

Iliaxtida είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Iliaxtida είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Iliaxtida είπε...

Μπραβο Εν Πλω.Να γραφεις πιο συχνα ποστ(και δεν εννοω μια φορα το χρονο!! :) )Μαρεσε πολυ η 8.Πιστευω οτι εν μερει το εχω καταφερει ηδη.... Καλη συνεχεια(γενικα)

Iliaxtida είπε...

σορυ για τα σβησμενα σχολια..Απλα κοιμαμαι ορθια.. %)

Εν Πλω είπε...

No problem! Άλλωστε κι εγώ όρθιος κοιμάμαι! Είμαι με δυο ώρες ύπνο μόνο και, δυστυχώς, δουλεύω μέχρι αργά το μεσημέρι...

Έρχεται τρέλό Σ/Κ όμως!

Αν έχεις καταφέρει το "8", τότε πιστεύω ότι προσεγγίζεις και το "1". Δηλαδή την απόλυτη ευτυχία. Σε ζηλεύω!

Ευχαριστώ και για την παρότρυνση-ανασκούμπωμα! Το "μπράβο" δεν το αξίζω, όμως. Δεν έκανα και τίποτα (ελπίζω, βέβαια, να μην έκανα "τίποτα"!)!

Ανώνυμος είπε...

Χα!
-Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
-Πλήρης

Καλόοοοοο

Εν Πλω είπε...

Ευχαριστώ, αλλά... μήπως το μπέρδεψες με το "αρτιμελής";

¨:)