Πέμπτη 28 Ιουνίου 2007

Small music confessions

Θα γνωρίζετε, ασφαλώς (τουλάχιστον όσοι ανήκετε στο στενό φιλικό μου κύκλο - οι του διαδικτυακού κύκλου το μαθαίνετε τώρα!), ότι είμαι λάτρης της ελληνικής έντεχνης και ροκ μουσικής σκηνής. Δείχνω μια ιδιαίτερη προτίμηση στις μπαλάντες και στα τραγούδια που κάποιοι θα χαρακτήριζαν «μελαγχολικά». Εγώ, πάλι, θα τα ονόμαζα «ταξιδιάρικα».

Μου αρέσουν, επίσης, και λαϊκά τραγούδια, όπως, για παράδειγμα, αυτά που τραγουδά ο Μητροπάνος. Για να σας δώσω να καταλάβετε, να μια πρόχειρη λίστα με τους τραγουδιστές ή/και τραγουδοποιούς που μου αρέσουν (με αλφαβητική σειρά):
΄
Γιάννης Αγγελάκας, Χάρις Αλεξίου, Γιώργος Αλουπογιάννης, Ελευθερία Αρβανιτάκη, Σοφία Βόσσου, Δήμητρα Γαλάνη, Γλυκερία, Φοίβος Δεληβοριάς, Γιώργος Δημητριάδης, Ελένη Δήμου, Στάθης Δρογώσης, Δημήτρης Ζερβουδάκης, Νίκος Ζιώγαλας, Παντελής Θαλασσινός, Αλκίνοος Ιωαννίδης, Βασίλης Καζούλλης, Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας, Λουκιανός Κηλαηδόνης, Κίτρινα Ποδήλατα, Γιάννης Κότσιρας, Μανώλης Λιδάκης, Λουδοβίκος των Ανωγείων, Κώστας Μακεδόνας, Σωκράτης Μάλαμας, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Δημήτρης Μητροπάνος, Ανδριάνα Μπάμπαλη, Γιώργος Νταλάρας, Όναρ, Νίκος Παπάζογλου, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Μιλτιάδης Πασχαλίδης, Παύλος Παυλίδης, Ορφέας Περίδης, Νίκος Πορτοκάλογλου, Άλκηστις Πρωτοψάλτη, Πυξ Λαξ, Μάνος Πυροβολάκης, Διονύσης Σαββόπουλος, Ζακ Στεφάνου, Διονύσης Τσακνής, Ελένη Τσαλιγοπούλου, Μανώλης Φάμελλος, Μιχάλης Χατζηγιάννης.
Επίσης, βγάζω το καπέλο στους συνθέτες: Μάνο Λοϊζο, Μάνο Χατζιδάκι, Μίκη Θεοδωράκη, Θάνο Μικρούτσικο, Σταμάτη Σπανουδάκη και Σταμάτη Κραουνάκη.

Με την ξένη μουσική δεν είχα ποτέ… επίσημη σχέση (κάτι one night stand μόνο)! Μη με ρωτήσετε για τίτλους τραγουδιών, ονόματα συγκροτημάτων, δίσκους και ό,τι άλλο έχει να κάνει με μουσική της αλλοδαπής, διότι έχω πλήρη μεσάνυχτα! Όχι, βέβαια, επειδή είμαι… εθνικιστής στον πολιτισμό, αλλά απλά επειδή δεν έχω εντρυφήσει στη μουσική άλλων κρατών.

Ωστόσο, πολύ συχνά θα με πιάσετε να σιγοτραγουδάω ξένα τραγούδια ή ν’ ακούω ένα ξένο τραγούδι στο ραδιόφωνο και να φωνάζω: «φοβερό κομμάτι αυτό»! Μη ρωτήσετε, όμως, ποιος το λέει ή ποιος είναι ο τίτλος του - δεν θα ξέρω να σας πω.

Αφορμή γι’ αυτό το ποστ (που σας τυραννάει τόση ώρα) στάθηκε μια συζήτηση που είχα με ιδιαιτέρως προσφιλές μου πρόσωπο περί ανέμων, υδάτων και… μουσικής. Επιδοθήκαμε σ’ ένα ιδιότυπο τεστ μουσικών γνώσεων, το αποτέλεσμα του οποίου ήταν αποκαρδιωτικό ως προς την επάρκειά των γνώσεών μου για τη διεθνή μουσική σκηνή (αλλά άκρως ενθαρρυντικό ως προς τις γνώσεις μου για το εγχώριο τραγούδι)!

Βάλθηκα, λοιπόν, σήμερα να καταγράψω όλα τα ξένα τραγούδια που μου έχουν κάνει «κλικ» τον τελευταίο καιρό, για ν’ αποδείξω (στον εαυτό μου και όχι μόνο!) ότι έχω συνείδηση και γνώση του τι ακούω, όταν το ακούω (δεν τα κατάφερα, τελικά!).

Ιδού, λοιπόν, το… Top 60 των ξένων τραγουδιών με τα οποία έχω «κολλήσει» τους τελευταίους μήνες (ή εβδομάδες) και τα οποία περιήλθαν στην κατοχή μου, είτε σε cd, είτε σε μορφή mp3, στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή μου (και στο mp3 player μου)! Σας τα συνιστώ ανεπιφύλακτα (η σειρά είναι απολύτως τυχαία)!

1) Nothing in my way - Keane
2) Te busque - Nelly Furtado, feat. Juanes
3) Erase/Rewind - The Cardigans
4) Red, red wine - UB40
5) Save room - John Legend
6) Lucky you - Lighting Seeds
7) She will be loved - Maroon 5
8) If you tolerate this - Manic Street Preachers
9) Ordinary day - Dolores O’ Riordan
10) Not over - Erik Faber
11) Don’t dream it’s over - Crowded House
12) One - Mary J. Blige, feat. U2
13) Perfect situation - Weezer
14) Too little too late - Jojo
15) Here without you - 3 doors down
16) Save tonight - Eagle-Eye Cherry
17) Black, black heart - David Usher
18) Bird of Paradise - Snowy White
19) Closer - Travis
20) Mexican moon - Concrete Blonde
21) Dust in the wind - Kansas
22) No promises - Shayne Ward
23) Truly, madly, deeply - Savage Garden
24) Your love alone is not enough - Manic Street Preachers
25) I saved the world today - Eurythmics
26) Relax, Take it easy - Mika
27) I ‘m like a bird - Nelly Furtado
28) Sometimes love just ain’t enough - Patty Smyth & Don Henley
29) Because I love you - Stevie B
30) Always somewhere - Scorpions
31) The passenger - Iggy Pop
32) Angie - The Rolling Stones
33) Lazarus - Porcupine Tree
34) Wake me up when September ends - Green day
35) Rewind - Paolo Nutini
36) Bella luna - Jason Mraz
37) The blower’s daughter - Damien Rice
38) Clocks - Coldplay
39) El corazon - Arno Elias
40) Lady D’ Arbanville - Cat Stevens
41) Partons vite - Kaolin
42) The sound of silence - Simon and Garfunkel
43) U-Turn (Lili) - Aaron
44) Sunny came home - Shawn Colvin
45) Mad about you - Hooverphonic
46) Sing - Travis
47) Holiday - Scorpions
48) Lovefull - The Cardigans
49) Tonight - Reamonn
50) Goodnight moon - Shivaree
51) All good things (Come to an end) - Nelly Furtado
52) Bad day - Daniel Powter
53) Carnival - The Cardigans
54) With or without you - Keane (ναι, των U2 είναι!)
55) 7 seconds - Neneh Cherry, Youssou N' Dour
56) Nothing else matters - Metallica
57) The last time - Keane
58) My favourite game - The Cardigans
59) Summer wine - Ville Valo & Natalia Avelon
60) Quando, quando, quando - Michael Buble feat. Nelly Furtado

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σα να λέμε το soundtrack της ζωής μας;

Εν Πλω είπε...

Ε, όχι! Μ' αυτά τα τραγούδια θα "τη βγάλουμε"; Σού 'χω καλύτερα!!!

.mini είπε...

ive watched that movie

its okay i guess.. just not enough action and drama for me to say thats its awesome

but its okay :P

Εν Πλω είπε...

Hmmm... The post is not about this film! It's about my music preferences.
It's a text I wrote about my favourite (international) songs!

The photo is completely irrelevant! I just placed it there cause the film (and its poster) is about music too!!! Hehe

By the way, I watched it too and I wasn't astonished either!

:)

.mini είπε...

hehe..

sorry.. i didn't know :P

Εν Πλω είπε...

It's ok! After all, you can't read in greek, can you?

:P